Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:59, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
do gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:29, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A wiedzie Jak sie nazywa ta część Co mam w linku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:35, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
daj mi swoje gg to pomoge ci z ta jawka ustawimy ja wkoncu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:46, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
xxxxxxxxx Teoretycznie Zawsze niewidoczny . ; ]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz__LG dnia Nie 10:02, 20 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Żóltodziób
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 15km od Gdańska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:39, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Podstawa to dobra pewna świeca ktora najlepiej ejst sprawdzona w innym moto. Ze świec polecam NGK b8hs. Po drugie to proponowałbym przetrzec styki przerywacza papierkiem ściernym. byc moze są zaśniedziałe. Nastepnie ustaw prawidłowo zapłon 1,5mm przed GMP przerwy na przerywaczu i swiecy 0,4-0,6. Jak sie ma doświdczenie i dobre oko to szczelinomierz jest zbedny. Jeżeli odpali to nie może iskrzyć. Jeżeli iskrzy na przrywaczu to prawdopodobnie jest on do wymiany. Jezeli kolor iskry jest czerwony to znaczy że kondensator jest do wymiany. Jezeli po zagrzaniu traci iskre to cewka do wymiany. Nie warto 20x rozbierac i składać to samo. Warto raz sprawdzic porządnie i byc pewnym ze jest ok. Tylko w ten sposób poprawnie i bez zbednego popsucia czegoś wyregulujesz moto. Nie czytałem wszytkich stron byc moze koledzy już o tym pisali....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:08, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To ci mówie świece Mam praktycznie nową Nazywa sie "iskra" . zapłon ustawiałem ok 1,8 przed GMP . Patynki na ok 0,4mm . Kolor świecy jest Taki Ciemno Niebieskawy Fioletowy . ona jest zawsze taka lekko mokra , Mi zostało Tylko dać zapłon trochę na wcześniejszy i gaźnik regulować . w Środę Sie za to biorę już na poważnie i opisze rezultaty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:42, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Na przerywaczu zawsze iskrzy , tam jest wysokie napiecie i nic na to nie poradzisz , problem u niego jest w gazniku wiem bo mialem tak samo pisalem juz z nim i wie co ma zrobic zobaczymy rezultaty z prac .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:30, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Regulowałem Jak Darko mi mówił ze mam ustawić tak poziom paliwa by było w rozpylaczu je widać owszem jest widać Ale Mi motor zalewa .. Dam mniej to samo . no i kazała mi dać na pierwszy rowek od góry iglice . nie ważne jak ustawie to jak przytrzymam pąpkę paliwa to motor idzie do przodu na max gazie . A Jak nie trzymam wezme na max to jest to łuuuu i motor słabnie . motorkiem musze na wyczucie dodawać gazu i po jakimś czasie dojdzie do prawie maxa Ale przecież powinienem manetke dać na max i on powinien jechać smiało nie ? . teraz mam troszke mniej paliwa dane by go nie zalewało i na drugim od dołu rowku na iglicy . Mozę to kurde gaźnik ma wine ? Ale Specjalnie złożyłem oryginalny Jakov
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz__LG dnia Śro 16:32, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal_b17
Administrator
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybaki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:27, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam takie same objawy ze na pompce jedzie ok ale w wsk 125 jak jest jeszcze zimna. Jak sie rozgrzeje to jest ok. Może po prostu silnik masz nie rozgrzany jak próbujesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:39, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To jest i Na gorącym i na zimnym . JA nawet dałem troszke zapłon do przodu . Kurde już sam nie wiem co jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal_b17
Administrator
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybaki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:05, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A pali z kopa bez problemu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:07, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zimna na pycha tylko kołem rusze ona łapie na kopa cieżko ,A na ciepłym na to i na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bula
Żóltodziób
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:04, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Może Gaźnik jest Jakiś felerny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:23, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a Więc Tak . Nie wiem już jak mam regulować na każdym rowku na iglicy i pod każdym kątem blaszkę w komorze pływakowej wyginałem ją na wszystkie strony z początku miałem wgl taki skos na tej blaszce nie było tego takiego haczyka ale to nic nie dało .. zrobiłem z powrotem ten haczyk to jest to samo . Nawet z zapłonem sie bawiłem jedynie co to jak dałem go maksymalnie do przodu to mi zimny odpalił za pierwszym razem . Ale coś mi tam teraz ociera i na wolnych obrotach jakby coś zahaczyło i zgaśnie ale to tam źle musiałem przykręcić to nie ważne . Cały czas jest problem ze nie ma ona tego spida jak chce jechać ... musze delikatnie z wyczuciem jechać i gazować a na max jest to łuuu. czyli brak paliwa ale dawałem blaszke do góry lekkko to sie zalewała. Nie wiem Już sam czy to felerny gaźnik czy co .. Powiedźcie mi jak wy macie ustawione swój gaźnik i ile milimetrów od zamknięcia zaworka blaszką jest bo ja regulowałem jak darko i nie daje efektu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:00, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie moze ci sie lac jezeli masz za maklo i chcesz zwiekszyc to wszystko przez ta blaszke ona nie jest dostosowana i nie ustawi prawidlowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|