Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:23, 20 Lut 2010 Temat postu: Jak Dokonać Dobrej regulacji ? |
|
|
Witam wszystkich ., Chciałbym Sie zapytać co muszę wyregulować i Jak ; opisze wam jak chodzi moja jawka :
Wiedz Zimna Ne odpali tak łatwo trzeba chwile Kopac By łaskawie odpaliła xd , JAk sie podgrzeje To za pierwszym . Musze praktycznie całą śrubke od obrotów wkręcic by trzymała jako takie obroty ale po chwili i tak zgaśnie ( po prostu nie trzyma wolnych obrotów chwile potrzyma i zgaśnie albo takie troche większe dostanie ) . . Powinna Jak sie ją odpali miec taki zrywny gaz nie ? powinna Dobrze reagować a na manetkę gazu , czasami ładnie reaguje a czasami słabo . . i Czasami tak szarpie jak Jade rozpędzam sie Tak głównie jedynka dwójkę i trochę na trójce , a czasami ładnie . Jak Jade na wysokich obrotach an trójce to sie normalnie zamuli i po chwili załapie ( To chyba trzeba blaszkę podgiąc do góry nie bo mało paliwa dostaje) . Jak nią jedzie tak na wyczucie tak delikatnie to jest ok , Trzeba chyba gaźnik wyregulować ? powiedźcie mi jak to zrobić ;p No i Tak jak jade słyszę taki bas z pod siedzenia Takie buu Nie umiem tego określić może to normalne nie wiem cały czas skuterem jeździłem .
Gaźnik Jest Wyczyszczony Dałem Oryginalny jakov Elegancko wyczyszczony , iglica na drugim rowku od dołu , Filtr powietrza wydaje mi sie być czysty , i Raczej nie łąpie nigdzie od strony gaźnika lewego powietrza .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:19, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdz zaplon , swiece jezeli masz te rzeczy dobre to na bank gaznik , co do obrotów jezeli ci nie wchodzi to kup nowe dysze od razu albo dobrze przeczysc najlepiej wyczysc i ustaw gaznik tak jak mam napisane w mojm tutorialu jest na tym forum jak ustawisz tak jak tam napisalem napewno ci bedzie dobrze chodzil . zrób to co ci napisałem i daj znac jak ci jawka chodzi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafix149
Znawca
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:55, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie, przecież jest tutorial jak wyregulować gaźnik , wystarczy poszukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal_b17
Administrator
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybaki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:36, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A ja bede nawet tak dobry ze te linki podeśle
Czyszczenie gaźnika i Regulacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:48, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No ok Dzięki Ja już wcześniej To Czytałem Obroty mi już trzyma w miarę ładnie , ale zobaczcie Jade Dam Mu od razu gaz to Nie chce jakby paliwa nie dostawał , albo mało powietrza nie wiem jak to wywnioskować ? Ale dąłem blaszkę do góry prawie tak na pograniczu jakby miało cieknąc i to samo i tak samo ja była bardziej skrzywiona ta blaszka , Bawiłem sie iglicą i miałem na drugim i trzecim od góry rowku i to samo . . . A Jak Dam na pierwszy albo ostatni to będzie jakaś różnica Wczoraj nie zdążyłem próbować do końca . po prostu on nie chce płynnie wejść na obroty podczas jazdy ... Trzeba stopniowo i na max długo nie pojedzie bo zamuli . A Zapłon wydaje mi sie ze mam dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Braian
Doświadczony
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:56, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a może zimą cieplejszą świecę wkręcić xD z f95 na np. f75 lub inne zagraniczne odpowiedniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal_b17
Administrator
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybaki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:49, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Świeca zmień i ustaw przerwę miedzy jej elektrodami na 0,4mm .
A nie łapie ci czasem lewego powietrza ? Sprawdzałeś połączenia : Gaźnik-króciec , króciec-cylinder , kolanko wydechowe-cylinder ?
A słuchaj....nie masz czasem zapchanego wydechu ? Sprawdź to też.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:56, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
świeca jest Nowa Chyba NGK Ale dokładnie nie pamiętam tych symboli . gaźnik króciec dałem nawet dwie uszczelki . A cylinder króciec tam była uszczelka i wyglądała na dobrą . To wszystko jest dobrze dokręcone . Kolanko wypaliłem w piecu a drugi wydech ,wlałem benzyny i podpaliłem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:20, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mowisz ze ci sie muli jak jedziesz tez tak miałem , ustaw tak poziom paliwazeby bylo widac paliwo tam gdzie iglica wchodzi , czyli poprostu odkrec paliwo jak ci motor stoi odkrec przepustnice i sprawdz najlepiej poswiec czyms i sprawdz czy widac paliwo , najlepiej jak by bylo prawie na gorze jezeli tak masz to masz dobrze gaznik wyregulowany a dawke daj na najmniejszą czli jak najwyzej(na pierwszy rowek) po takim ustawieniu jezeli masz dobry zaplon i swiece to odpali ci z pierwszego kopa>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:40, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bo To jest problemem ze musze go wyczuć By sie wkręcił na obroty ... Chce by on miał takiego kopa i mógłbym swobodnie przekręcić maneteke gazu by jechał dalej . Bo teraz tak od razu nie mogę bo sie zadławi na dużych obrotach ; / jutro dam iglice na pierwszy rowek a tą blaszkę możesz mi powiedzieć ie mniej więcej przygiąć przyjmując ze jest prosta xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:12, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
muli ci sie bo masz duza dawke , daj na pierwszy rowek to odrazu bedzie na obroty wchodził . A tą blaszke to tak jak pisalem ustaw ją trzeba wyczuc i pamietaj zeby minimalnie ja przesuwac <<jak cos to pisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:38, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No to Tak Na pierwszym rowku od góry tragedia nie idzie jechać na postoju ok . całkiem na dole już niby lepiej . mi sie wydaje drugi i trzeci od góry na tych w miare ok chodzi . NA postoju ładnie kręci sie na obroty a jak jadę nie chce ? jedynka jak dam ostro w gaz To naprawdę Kopa Ma ale 2/3 to już trzeba jechać na wyczucie Tak samo dziś kolega mi powiedział , ze zryw ma naprawdę ale potem tak średnio . Może ta komora pływakowa jest jeszcze do ustawienia ?dam tą blaszkę nizej to samo wyżej też nie wiem juz ; /
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal_b17
Administrator
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybaki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:44, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ej skoro jest słaba to moze to jest po prostu wina kompresji ? Podkładki pod cylinder i głowice są obecne ?
A powiedz mi jeszcze raz jaki kolor ma swieca i czy ja zmieniałes ? Jaką masz przerwe na jej elektrodach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:53, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mu sie muli bo ma zle poziom ustawiony mialem identycznie z jawka 2 dni sie meczylem az gaznik w niej do perfekcji opanowalem:) a wlasnie jaka masz przerwe na elektrodach w swiecy bo to tez ma duzy wplyw na prace silnika a i jaka masz swiece bo ja mam BERU i spisuje sie bardzo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:35, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
między Cylinder a silnik jest uszczelka między głowica a tym też . To Nie chodzi o słabą kompresje ... zła dawka paliwa jest z powietrzem To wisi w gaźniku wszystko . A świece chyba jak była oryginalne ale jutro ją Ustawie na 0.4 tak ? a świeca NGk Chyba teraz Nie jestem pewien to żółtawe pudełko i czerwone napisy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz__LG dnia Pon 17:36, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|