Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:08, 15 Kwi 2012 Temat postu: Przekłądka silnika |
|
|
Witam was ;p
Mam okazje kupić za dobrą cene Komarka 3 biegowego . Ale ja jakoś nie lubie silników rometowskich 3 biegowych , Wydaje mi sie ze są słabsze jak od jawki i mniej wytrzymałe. Dużo to bd trzeba pozmieniać z mocowaniami ? by wstawić silnik jawki ? Bo ja chce odrestaurować sobie jakiegoś . i jak to jest naprawde z tymi silnikami rometa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mareckii
Początkujący
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice ZG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:29, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Silniki rometowskie jak i jawki to ciężki temat, rometowskie dosyć szybko się grzeją, czasami nawet po przejechaniu kilku km trzeba postoje robić, z jawkami znowu inna sprawa dotycząca zapłonu, spotkałem się tylko z jednym silnikiem jawki który jeździł i jeździ nadal bez problemu , kilka innych silników to była masakra, nie szło ich ustawić w żaden sposób, problemy z zapłonem częste ale może w skali ogólnej tak nie jest a co przerabiana mocowań to nie pamiętam czy trzeba przerabiać, chyba tak ale nie powinien to być duży problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz__LG
Rozgadany
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:25, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam okazje kupić Rometa 205 i później rometa 200 i oba wezmę ;p Chyba ;p zależy jakie pieniądze bd kosztowały ;p Na jawke nie narzekałem raz porządnie wyregulowałem i jeździłem i jeździłem a z rometem właśnie nie mialem większego doczynienia to nie wiem. Kusi mnie też ETZ 251 ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mareckii
Początkujący
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice ZG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:19, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to jeśli kupiłbyś 205 i 200 to mógłbyś porównać sobie czy przekładka jest możliwa w końcu 200 miał silnik jawki a 205 rometowski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Początkujący
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:42, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Różnica pomiędzy tymi dwoma ramami jest w prowadzenie rury, na której zawieszony jest silnik i wysunięcie łap mocujących silnik do przodu.
W 205 ludzie ucinają oryginalne mocowanie i dospawują nowe przedłużone mocowanie karterów od góry i chyba to jest jedyna przeróbka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artinorth_74
Żóltodziób
Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: Czw 18:31, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mattzst73
Żóltodziób
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Prusice
|
Wysłany: Pią 20:27, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lsgsiuke_69
Żóltodziób
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia Raciborska
|
Wysłany: Śro 12:47, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|