Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal
Znawca
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:07, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No tuning techniczny fajna rzecz Można też wykonać polerkę tłoka co spowoduje mniejsze osadzanie się nagaru, czyli poprawimy chłodzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rafix149
Znawca
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:38, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
michal napisał: | No tuning techniczny fajna rzecz Można też wykonać polerkę tłoka co spowoduje mniejsze osadzanie się nagaru, czyli poprawimy chłodzenie |
O Kurwa xD
Miało być wa zamiast cze ;d
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafix149 dnia Czw 14:39, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal
Znawca
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:32, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O co ci chodzi, bo nie bardzo rozumiem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal dnia Czw 15:32, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafix149
Znawca
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:37, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Pierwsze słyszę, że sie poleruje tłok i jeszcze do tego poprawia to chłodzenie.
Przecież tłok musi być idealnie dopasowany do cylindra a jak go zaczniesz polerować to zetrzesz powierzchnie "gładką" i nie będzie kompresji chyba, że coś źle zrozumiałem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafix149 dnia Czw 16:38, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal
Znawca
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:53, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mniejsze osadzanie nagaru, poprawia chłodzenie
Tłok można polerować, a nie chodzi o to żeby "ździerać" powierzchnię tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafix149
Znawca
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:06, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ale chyba jak wymieniam tłok to nie zakładam starego tylko kupuje nowy a nowy po co mam czyścić, z czego?? a po 2 to nie będę przypuśćmy co 2 tys km zdejmował cylindra i czyścił tłoka. Od chłodzenia są "żeberka" a nie tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal
Znawca
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:04, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
polerować, a nie czyścić I to nie jest obowiązkowe działanie, że co 2 tys. km trzeba go polerować. Owszem, od chłodzenia są żeberka, ale poprzez polerkę tłoka POPRAWIAMY chłodzenie, a nie je w całości zapewniamy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal dnia Czw 21:05, 21 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafix149
Znawca
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:33, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja się nie mam zamiaru kłócić, chodzi mi tylko o to żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd, kapujesz? Jak ty sobie chcesz to sobie poleruj ten tłok i tak ci to gówno co da. A poza tym to czym się różni polerowanie od czyszczenia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smoku09
Znawca
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubogoszcz/Krosno Odrzańskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:32, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No mnie to tez zastanawia..polerowanie i czyszczenie dla mnie to to samo...wyjasnisz nam ta różnice michal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smoku09 dnia Pią 16:32, 22 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal
Znawca
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:05, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak brudny silnik od błota itp. to go czyścisz (usuwasz ten syf), a jeżeli chcesz, aby ten silnik miał połysk, błyszczał się itp. polerujesz go Dobra koniec dyskusji,. wy wiecie swoja, ja wiem swoje i niech tak zostanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smoku09
Znawca
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubogoszcz/Krosno Odrzańskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:10, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nikomu nie bedziemy narzucac jakiegos zdania...wiemy swoje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafix149
Znawca
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:51, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal
Znawca
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:35, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Można również pozmieniać zębatkę z tyłu np. jak będzie większa, wzrośnie moc, a jak będzie mniejsza, nasz romet będzie szybszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darko255
Rozgadany
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:21, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No tak michal , al jak dasz mniejszą to bedzie sie mulił lepiej jak jest wszystko zachowane oryginalnie chyba ze z przodu dac troche mniejszą wtedy na sile zyska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|