Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz__LG
Rozgadany

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:22, 28 Mar 2010 Temat postu: Łożyska i Simerinigi rozmiary |
|
|
Witam Znalazłem w necie Informacje o rozmiarach łożysk i Siemeringów do paru Motorowerów . Moze sie komuś przyda ;D
<b>Łozyska:</b>
Gdzie---Typ---Ilość
<b>Jawa 223 - Jawa 50, Jawa 50 Mustang, Ogar 200</b>
- wał korbowy-6303 -2
- wałek główny skrzyni biegów -6202 - 1
- wałek zdawczy skrzyni biegów [karter] -6004 - 1
- wałek zdawczy skrzyni biegów [kapa] -6202 - 1
<b>Silniki M531/M541- Simson S51,S53,S70,SR50,SR80</b>
-Wał korbowy - 6204 - 2 luz C3
- Wałek Zdawczy - 6004 - 1
-Wałek Pośredni - 6000 - 1
-Wałek Skrzyni biegów - 16004 - 1
- Drugi Wałek od Skrzyni biegów - 6203 - 1
<b>Dezamet 023 - Ogar 205, Motorynka 301, Motorynka 50-M-3</b>
- wał korbowy -6203 - 3
- wałek zdawczy - 6201 - 1
- wałek zdawczy z prawej strony - 6003 - 1
<b>Simeringi:</b>
Gdzie---Typ---Ilość
<b>Jawa 223 - Jawa 50, Jawa 50 Mustang, Ogar 200</b>
- wał korbowy - 17x30x7-2
- wałek zdawczy skrzyni biegów [karter] - 25x42x7 - 1
<b>Dezamet 023 - Ogar 205, Motorynka 301, Motorynka 50-M-3</b>
- wał korbowy - 17x40x10 lub 7 - 2
- wałek zdawczy - 19x32x7 - 1
- wałek zdawczy z prawej strony - 8x16x7 - 1
<b>Silniki M531/M541- Simson S51,S53,S70,SR50,SR80</b>
-Wał korbowy prawa strona - 20x47x7 - 1
-Wał korbowy lewa strona - 20x35x7 - 1
- Wałek Zdawczy - 22/35/7 - 1
-Wałek Pośredni - 20/30/7 - 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kudi
Administrator

Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:04, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przyda sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Darko255
Rozgadany

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:00, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dlaczego nie napisales ze w jawce tez C3 ma byc bez tego luzu jawka 3 dni pojezdzi:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Rozgadany

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:24, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No nie ma być luzu xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Darko255
Rozgadany

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:48, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Musi byc luz C3 w jawce bez tego to sie zatrą gdyz jest to silnik wysokoobrotowy i musza byc odpowiednie lozyska ktore wytrzymaja te obroty a fagowskie z C3 swietnie sie nadaja doslownie sa idealne do tego motoru:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Rozgadany

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:17, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Takiej aż Wiedzy nie mam xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Darko255
Rozgadany

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Runowo (pomorskie okolice Słupska) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:27, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ja juz tyle sie tego naczytalem i doswiadczylem na motorach ze cos tam w glowie zostalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|